مزایای خرید لاستیک جلو
نوشته شده توسط : خلیل

از کدام سایت میتوان لاستیک جلو بی واسطه بخریم؟

 

امروزه مردم بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا کارهای شخصی را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در صورتی که از جای مطمئن باشد باعث میشود در زمان و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که امکان دارد همچنان تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید لاستیک جلو به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید لاستیک جلو یکی از خریدهایی است صورت اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین سایتهای اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به آپارات مراجعه کنید.


مزایا و معایب باد نیتروژن در لاستیک ها در تابستان و زمستان

باد نیتروژن گزینه جدیدی برای باد کردن لاستیک خودرو است که چند وقتی است به رانندگان پیشنهاد می شود. همان طور که می دانید پیش تر از این گاز نیتروژن برای لاستیک هواپیما، خودروهای مسابقه ای و یا خودروهای نظامی استفاده می‌شد. پس می‌توان حدس زد که باد نیتروژن برای کسانی که عشق سرعت هستند خیلی می تواند جذاب باشد. و البته میزان فشار باد درون تایر خودرو تأثیر مستقیم روی مصرف سوخت، نرمی خودرو، ترمزگیری مطمئن تر، کاهش سر و صدای منتقل شده به داخل اتاق، فرمان پذیری بیشتر و کشش بالاتر خودرو دارد.

حضور نیتروژن به جای اکسیژن در لاستیک خودروهای معمولی قطعا مزایای زیادی دارد اما فاکتورهای مختلفی را در این زمینه باید در نظر گرفت و بعد دست به انتخاب زد. برای همین این مقاله قصد دارد تا شما را با مزایا و معایب استفاده از نیتروژن در لاستیک خودروها آشنا کند تا بتوانید راحت تر دست به انتخاب بزنید. با ما همراه باشید.


ویژگی های باد نیتروژن در لاستیک خودرو

ویژگی های مهم باد نیتروژن در لاستیک خودرو را باید در ۴ عامل اصلی دانست که شامل حذف رطوبت، عدم شرکت در احتراق، امنیت بالا و ثبات بیشتر باد لاستیک است.
حذف رطوبت

بر اساس این اطلاع، هوای معمولی که برای باد لاستیک استفاده می شود خالص نبوده و شامل ۷۸ درصد نیتروژن، یک درصد انواع مختلف گازها ، ۲۱ درصد اکسیژن و رطوبت است. از همین رو این رطوبت موجود در هوای معمولی باعث افزایش خورندگی لاستیک خودرو و کاهش عمر سیم لاستیک ها می شود؛ به همین دلیل هنگام استفاده از باد نیتروژن تمامی این موارد حل شده و به علت حذف کامل رطوبت هوا ، لاستیک خودرو دارای عمر بالاتری خواهد بود
عدم شرکت در احتراق

مزیت دیگر استفاده از نیتروژن در لاستیک ها این است که گاز یاد شده در آتش سوزی و احتراق عامل کمکی نیست.

چرا که اکسیژن یکی از موارد لازم در هنگام احتراق است و لاستیک هایی مانند لاستیک لیفتراک که ممکن است برای انتقال ابزار و مواد در مکان های خاص وحساس به آتش (نظامی – صنعتی ویژه) مورد استفاده قرار گیرند ، ملزم به استفاده از نیتروژن در باد لاستیک های خود هستند.

به سبب شناخت می توانید به اینجا بروید.





:: برچسب‌ها: انواع لاستیک جلو تیوبلس|خرید لاستیک جلو آپاچی|قیمت لاستیک جلو پالس ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: